fredag 13 juni 2008

Weehey

Livet leker. Det finns inget battre an detta just nu. Det enda som kunde gjort livet lite ljusare just nu ar Peter och alsk, men de ar i Sverige och det ar bara att gilla laget.
Just det, jag ska ju borja jobba lite har ocksa. Inte for att jag behover pengarna, utan mer for skojs skull, traffa lite manniskor. Ska jobba tva-tre kvallar i veckan som servitris, tror det kan bli kul! Ersattningen bestar faktiskt bara i mat, fria maltider (och dryck) varje dag. Sjukt bra jag ar pa att forhandla.

Imorgon ar det ju Sverige-Spanien, jag kommer folja matchen i min Sverigetroja pa en spansk sportbar har. Har redan nu fatt en massa gliringar, men de ar ratt schyssta anda. Oavsett hur matchen slutar tycker de att Sverige ar ratt bra, efter segern mot Grekland. Kan ju namna att jag vann lite pengar pa den matchen, det var bara jag av valdigt manga som faktiskt trodde pa Sverige. Sorry grabbs!

Well, nu ar det over and out tror jag. See ya later miffon.